Sunday, May 23, 2010

salam...

bestnya hari cuti....pasal?...mau tak best....leh bangun lewat..pastu gantung piuk belanga coz sehari makan kat luar... gini lah gamaknya bila aku mengangkat bendera putih tuh buat house chores.....hehehhe... mmg hari malas sedunia rasanya....

tengahhari tadi, hubby tanya nak kemana?...emm..selalunya bila dia tanya maksudnya dia ada dah tempat ataupun arah tuju....emm...rupa2nya dia nak g jalan2 kat jayajusco baru.. JJ bandar mahkota cheras.... emm...ok gak tu....leh aku g umah member baik aku anod... kebetulan umah dia mmg area situ... hehehe.. sambil menyelam minum air la katakan. satu lagik aku mmg nak kuar tuk survey alatan perhiasan tuk budak tarian n baju cheongsam.... pertandingan tarian yg aku duk latih tu 1 june... ops...dah dekat dah ni...aku lak yg rasa berdebar2...hhehehe..tah apa2 tah .....

so, akhirnya aku berjaya gak singgah ke umah anod... best dapat borak2 ngan dia... macam2 citer kuar...maklumlah lama dah rasanya tak jumpa dia....:) :) :)

emm....besok start keje balik....hehhehe... tapi, sepanjang minggu ni ada xm PKSR 1 kat seluruh sekolah di WP Kuala Lumpur.... so, tuk suma student2 ku tersayang....gud luck la ek....semoga berjaya...







tengah jenjalan dalam JJ tu....terjumpa plak mini library, perpustakaan negara malaysia.... ops...kimi mmg takleh jumpa buku2 ni...so dia ajak gak masuk n sempatlah baca 1, 2 buku...setiap satu buku dibaca setengah je...hehehe....:) :)





1 comment:

Liyana said...

salam mdm linda. igt sy lagi tak? hehe dah jadi cikgu skrg ek? best nye...