Friday, May 21, 2010

salam.....

hari sabtu....emm..agak membosankan coz aku sensorang je kat umah.... hari ni kimi ada kem bistari solat kat sekolah dia.. so seawal kul 7 aku dah hantar dia ke sekolah.. cuaca plak hari ni sungguh sesuai untuk melakukan xtvt hibernasi...aci tak ckp camtu?... so, lepas hantar kimi tadi, aku telah menjalankan xtvt hibernasi tu dengan jayanya....huhhhuhuhu..

hubby?.....emm..sabtu pun need to work...copeklah balik....boring na amat ni... apo nak buek ek.... kemas umah, settle...settle cara aku laa... mop umah, settle, basuh baju settle....ops...lipat baju lom settle. aduh..tulah keje yang sungguh bercinta aku nak buat....sapa nak tlg ni.....tulun....:) :)

emm...smalam kimi balik dari sekolah bawak balik kertas ujian PKSR 1 math dia... dengan bangganya dia ckp, mama kimi dapat paling tinggi dalam kelas... ops...aku tanya lah brapa, 98% rupanya...salah satu soklan. tapi soklan yg dia salah tu soklan yang sungguh senang... apa cer.....ni gamak ober condifent la ni...hehhehe... tahniah la tuk anak mama...hope suma subjek dia dapat elok...aku math tu mmg tak berapa nak risau....aku cuma risau, subjek BI dia je, coz subjek tu mmg dia ke laut....hehhehe...:) :)

smalam gak masa kat sekolah, aku telah berjaya meng'opi' gambar cikgu-cikgi sekolah aku. pengtangkapan gambar ni sebenarnya suka2 je..coz dah lama tak amik gambar cikgu2 sekolah.... kiranya gambar kenang-kenangan la ni....hehhe...meh aku tempek kat sini k...so kredit tuk cikgu usop kerana telah mentangkap gambar kami suma ngan jayanya..... lain kali tangkap lagik k....





1 comment:

Anonymous said...

rindu nye kat cikgu hayati,pn.lila and cikgu ismawati . hehehe . kenape encik yusof dah gemok ???