Saturday, February 7, 2009

Sakit kepala...

Emm.... hari ni bermula ngan aku sakit kepala... sakit kepala yg tersangat2.. siap muntah. pakej tu... apa lagik amik panadol dua bijik n tido.... blehlah skit.. tetiba aku terpk, agaknya aku pregnant ke coz dah dua tiga hari aku asyik sakit kepala waktu pagi... hehhee.. no,no,no... mustahil coz aku amik pil.... lately ni mmg aku mudah skit sakit kepala.... sofea, do u have any suggestion?

emmm... tak banyak yg aku leh buat hari ni selain mengemas n memasak n melayan kerenah kimi yg mengalahkan perdana menteri tu.... malam ni kimi dah janji ngan abah dia nak main badminton kat dataran depan masjid putrajaya.. tak abis2... ikutkan je laa.....abahnya pun melayan kan...

entry kali ni aku nak show off skit gambar masa aku g melawat kawan masa kat UUM dulu, Shakirah n anak baru dia. Dah sepasang dah.... alhamdulillah...


nilah shakirah n anak baru dia... apa ek nama anak dia.. ya ampun..lupa deh... hehehe...

baby girl.... aku rasa rupa baby ni cam rupa ayah shakirah... mmg sebijik..



ni plak kimi n anak pertama shake, haziqqqqqqqqqqqqqq...

3 sekawan... haziq, kimi n baby......

3 comments:

NikNor said...

wah shaky dah dpt sepasang dah,.. ishk tk leh jd nih,..kih kih kih,...

Anonymous said...

>> apapun, get well soon...
>> kalau tak kurang pi jumpa doktor

Big Mamma Bukhari said...

sakit kepala lagi tak? harap dh makin pulih ye!