Tuesday, February 24, 2009

Betul...betul....betul....

macam yang telah dijanjikan.....malam semalam (23/2 jam 9.30 malam waktu putrajaya) aku n family g ngk citer Geng kat Alamanda Putrajaya. Yang lebih2 xcited tentunya kimi lah kan... sebenarnya aku ada rasa skit cuak benarnya nak bawak kimi ni coz dia slalu buat perangai kat dalam panggung bila citer dah start.. dia tak berapa suka ngan suara yang kuat sangat, so akan ajak kitaorang kuar time2 tu gak...selalunya yang jadik mangsa ayahnya lah kan... aku? ops...sorry...aku akan stay sampai citer abis... hehehhehe...

but kali ni kimi jadik budak baik. maybe sound yang dipasang tak berapa nak mengganggu gegendang telinga agaknya. just nice la.... so kimi stay sampai abis citer... betul...betul...betul... kitaorang masuk dalam kul 9.30 dan abis dalam kul 11.00. Oklah jugak citernya...tapi pasal ek rasanya watak sumanya sama berat. maksudnya takdelah upin ipin tu yang watak utama...bagi akulah...apapun bagi aku mmg satu citer yang sesuai tuk seisi keluarga....


gambar kimi sebelum masuk....muka ceria kemain...


kimi ngan maktih sebelum masuk....picturing dulu...heheheh

gambar ngan mama plak....
ha....sapa plak nak bawak kimi ngk citer ni....hehehe

aku plak hari ni kat sekolah dah start ujian 1. so takdelah ngaja hari ni. just jaga xm je la.... tapi penat gak rasanya.


gambar anak2 murid ku....


kimi plak hari ni buat perangai taknak makan nasik. so, adik aku ct call kata kimi nak makan bubur Mc D. ops...kena tunggu aku baliklah gamaknya. dah lah aku sek petang... sampai je umah rupanya kimi demam la plak..siap ngan batuk n muntah sekali (pakej terus). aku apa lagik siap2 terus bawak g klinik. Kimi kena amik neb coz kahak dia banyak... hope dia oklah cepat. dalam demam2 tu abis gak bubur Mc D satu bungkus...(large lagik...)... hope kimi cepatlah ok...

3 comments:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

wa best best!!! da pandai yer kimi tgk wayng...nti kiter kuar tgk same2 ye!! jgn ajak blk awal da!!!hahhahha!!!

Big Mamma Bukhari said...

linda cikgu rupanya.. kimi syokkan g tgk geng! anak2 auntie pun minat giler tgk movie tue.. hee.. biasalah budak2..

☆ lieya latif ☆ said...

mekasih linda sudi jenguk umah saye...

kimi nampak hepi ..... mmg best cite tu, anak2 lieya pun suke tgk cite, konon2 ade plan nak tgk for the second time tapi tak tau biler he hehehe....lieya pun tgk kat alamanda...lieya dok putrajy...linda kat mane.....

ooo mmg upin n ipin tak bawak watak utama...cube tgk kat poster movie ni, kan ade tulis, penampilan khas upin n ipin....so mmg watak mereka tak berat....tapi ape2 pun sebab ade upin n ipin laa cite ni best...betul...betul...betul