Friday, February 6, 2009

Minggu yang memeritkan......

Terasa lama tak ubdate blog ni.... takde kesempatan tuk tu sebenarnya... minggu ni akhirnya berakhir dengan sangat memeritkan... aduh.... bermula ngan hari selasa yg mana aku kena selsema yg teruk.... rabu demam n MC. Faham2 jela.... walaupun demam suma keje tetap kena dibuat kan.. kalau idak, mau karan umah ni gamaknya... hheheh.. Khamis n jumaat aku terpaksa menghabiskan masa sebagai pengurus pasukan catur yang terpaksa rela menghantar peserta sekolah aku ke pertandingan catur peringkat zon PUDU kat Sek Keb (L) Pasar 2.

Dekat je ngan sekolah aku .Sepelaung orang kata... tapi, bila dah kena memusing (pepaham je la jalan kat KL ni, ngan jem nya....) rasa jauhlah gak...

Aku still selsema terus khamis n hari ni... but what to say, tanggungjawab nak tak nak kena dijalankan... dalam keadaaan yg memang tak selesa, ngan dewan yang panas n kena duk seharian kat sana, rasa nak lari balik je... sabar linda....sabar.... memandangkan sekolah aku tu sekolah kecik n cikgu pun terhad, so setiap orang akan bertanggungjawab terhadap sesuatu... hehehe...apa boleh buat aku terkena dulu....

Emm...but anyway its a good start actually for me as a new teacher... dapatlah ngk camne diaorang handle tournament n kepincangan2 yang perlu diperbaiki.. kebaikan pun ada.... performance students? hehehehe... sekolah aku tu taklah di ranking yang bagus.. yang adoo jee... hehhee... janji ada wakil. so selesailah minggu ni ngan kerja berbaki yang masih banyak tak diselesaikan coz dua hari melepak kat pertandingan catur tu.... sapa kata jadik cikgu senang?... hahahahah....

aku n anak murid nakal ku.....

No comments: