Thursday, October 29, 2009

marking....marking...marking...

salam...

sebenarnya tengah marking kertas ujian final sem tuk budak2 sekolah ni.... tapi bila pandang blog yg kenkadang bertulis dan kenkadang tidak ni...hati menggedik2 nak menulis..hehehe..tinggal la jap marking ni... jap lagik sambung..

dalam minggu ni sebenarnya agak stress ngan macam2 yang nak kena settlekan. kat sekolah tu ada 3 event besar b4 cuti... hari kanak2, majlis anugerah cemerlang n karnival setia kawan. sumanya perlukan komitmen yang agak tinggi...aduh..kenkadang rasa tak terkejar.. mana idaknya, nak marking, nak siapkan buku rekod, nak uruskan ketiga2 acara ni (setiap event aku mmg terlibat secara langsung.)dan macam2 lagiklaa... maklumlah sekolah kecik cam sekolah aku ni suma cikgu terpaksa involve ngan suma benda..dari sekecik2 benda sampaila yang sebesar2nya.. yang bagusnya aku leh belajar suma dalam masa yang singkat. yang tak bestnya.... penat tu.....

hari ni masa amik kimi tadi, dia cakap dah dapat result xm dah... hehe... aku dok berkata dalam hati.. hope result dia oklah... sampai umah dia ngan bangganya tunjuk result dia kat aku.. dan hasilnya..

Bahasa Malaysia - 74 (banyak salah ejaan.. aduh..malu den..maknya ngaja BM..)
Sains - 96 (subjek yang paling kimi suka..)
Matematik - 86 (banyak careless mistake..kimi..kimi..)
pendidikan islam - 98 (alhamdulillah...)
Bahasa Inggeris - 84 (blehla ek.. )
seni kreatif - B (tangan tak berseni gak rupanya anak aku...sama la ngan aku..)

alhamdulillah, walaupun tak sebagus yang diharapkan...tapi dah mencukupi bagi aku. ada peningkatan yang amat ketara dari xm lepas... congrate anak mama... nanti belaja pandai2 k... yang ini hanya permulaan tuk satu cerita yang panjang nanti...insyallah...

No comments: