Sunday, October 25, 2009

B'day party kimi....

salam suma...

hari ni sebenarnya rasa malas nak nak g keje...penat + pening kepala + penyakit M...hehehhe adake patut ek... hari ni kat sekolah ada xm akhir tahun. bukan sekolah aku je...seluruh sekolah rendah kat KL ni ada xm selaras...PKSR 2. xm final year la kiranya... so, tak mengajar pun hari ni...jaga xm dalam kelas je.... hope anak2 murid aku leh jawab xm ngan tenang n dapat markah seperti yang diharapkan...amin...

Semalam...(25/10) aku buat b'day party kimi... emm... mmg agenda wajib tiap2 tahun sebenarnya. kalau tahun lepas leh combinekan sekali ngan open house hari raya. tapi kali ni coz b;day dia dah lepas raya...takde lah jamuan raya gamaknya.. yang ada jamuan hari jadi kimi je laa.... so, semalam umah agak meriah gak la ngan kawan2 kimi n kawan2 aku n hubby... (amik kesempetan jumpa kawan2 yang jarang leh jumpa time2 keje kan...) alhamdulillah sumanya berjalan lancar... menu?... nasi minyak + ayam masak merah + daging kari + acar mentah. menu sampingan soto, nasi impit kuah kacang, nuget n hotdog. kimi tak abis2 senyumnya coz dapat banyak hadiah...

gambar tak sempat nak amik banyak coz aku membzkan diri melayan tetamu sampai terlupakan kamera... so, ada la skit2 gambar sekitar majlis..meh layan gambar..


kek b'day...

b'day boy ngan kengkawan...





mak pun nak posing gak...ngan eda....kawan masa uum dulu..tq datang..



kimi ngan hadiah...



1 comment:

Ruziawati Bukhari said...

salam linda..

happy belated bday kimi.. smoga membesar m'jd anak yg soleh.. amin..