Friday, October 16, 2009

Coti..coti..coti....

salam...

orang lain yang sambut raya...aku plak yang terjebak coti (cuti daa..) lama...heheh.. so, sekolah aku mula bercuti jumaat - isnin. lama tu ek..hehhe... kalau raya pose tak rasa lama coz raya sendiri kan.. bila deepavali ni, mula lah tak tau nak g mana.. hehehe... so, pagi ni sarapan di taja oleh k.shada...home made spagetti.. sodap amat... tq k.shad. tak yah aku sibuk2 nak masak-memasak... dasar pemalas..(ops, bukan pemalas...dasar penjimatan...aci tak...)

entry kali ni nak selitkan gambar2 masa aku g JB (balik umah atok)3 Oktober lepas.. punya la dah berzaman ek..tak de masa nak update... actually balik kg ni coz ada sedara kawin kat sana..tapi biasalahkan menyelam minum air gak laa...

sesampai je kat JB, lepas melepaskan lelah, ayah terus ajak g umah mak long midah. dia ni sepupu ayah. dulu dia ni polis, pengiring rafidah aziz. tapi dah berhenti..so jadik house wife..aku pun rapat gak ngan dia coz masa duk UUM dulu selalu duk g umah dia yang kebetulan duk alor setar masa tu..




posing time...


aku n maklong...

@ majlis perkahwinan...


dalam gambar ni, aku nampak gemuks laa....oh..no....


gambar ngan sedara mara....


pengantin..so sweet...semoga kekal abadi..

malamnya sempat g jalan2 ke danga bay..ni namanya menyelam minum air..tapi yang tak bestnya..kaki ayah tetiba sakit..cam seliuh. dari umah lagik tapi dia kata nak ikut gak...so... sian kat dia takleh ank jalan2 sangat. so, kitaorang pun tak jadiklah ronda lama2..g kejap je..aduh...


sejurus selepas sampai....


mak, ayah n atok...


atok aku yang pemalu.....hehehhe


adik2 aku sempat lagik main game....mahal gak tiket eee...



on the way balik n9 sempat berenti kat RnR macap...mandikan kimi n makan2..





balik dari JB terus ke umah cik suri (adik ayah). dia buat kenduri doa selamat coz akan mengerjakan haji... dia ni cikgu...alhamdulillah...


anak2 buah dah lebih besar dari makcik..hehehe....

1 comment:

NikNor said...

apasal gambar sejurus selepas sampai tu, kimi mcm tk puas hati jer?...peluk tubuh, mcm protes