Sunday, April 11, 2010

salam...

just a quick update....alahai...lama sungguh tak update blog ni....napa?...emm.. lately ni bz skit..ops...bz banyak...sampaikan, balik sekolah je terus tak larat... nak bukak laptop pun malas... ditambah plak penyakit M yang datang...so,....

dalam 2-3 minggu ni macam2 agenda sebenarnya...ada hari sukan sekolah, solat bistari, kawan lama masa uum (izah) datang umah, hobi baru kimi...swimming... emm....apa lagik ek...haa..shopping....shopping....shopping...hahahaha...emm...banyak tu ek...suma tu buat weekend aku full.

tapi kan...bila aku bukak blog n ngk benda yg sama je tetiba rasa tak best... my addict come again... addict tuk update blog... so, dalam ke'bz'an ni aku sempat gak menjeling ke blog ni... ops...apa yg aku merepek ni...tahlah....hehehe

oklah tuk hari ni aku sedang bertungkus lumus buat teks pidato for my student. tajuk?.. pendidikan berteraskan 1Malaysia... alahai bab2 mengarang ni mmglah bukan kepakaran aku... so, what to do...searching.....apa guna ada internet kan..kan..kan.. but still kena edit gak coz ni tuk pertandingan sekolah rendah, so, ayat pun mesti simple, taklehlah bombastic sangat....:) :)

oklah, n3 kali ni just nak tempek gambar kawan sekolah yg sempat aku jumpa masa bawak kimi swimming sabtu lepas....aini rahman n co...emm...lama sungguh rasanya tak jumpa dia....anak pun dah besar...:) :)







No comments: