Sunday, September 27, 2009

Raya...raya....raya...

salam....

alhamdulillah setelah seminggu merayakan diri.....akhirnya aku dah selamat sampai ke umah aku. memang terasa lama gak cuti raya kali ni. maun tak eee...sominggu bertapo kek umah..

Raya kali ni tetap sama cam raya2 sebelumnya. meriah dalam kesederhanaan (cam ayat2 artis plak...hehehe. Raya kali ni seperti yang dirancang, raya pertama di umah mak den @ kampung sungai layang ghombau... sumo ado. tapi yelah...apa yang istimewa raya ni coz leh berkumpul ramai2 n jumpa sedara mara yang memang jarang dapat jumpa kan.. cuma specialnya aku, aku dapat balik kampung dua2 belah, aku n suami, coz duduk satu negeri kan... emm...takde apa yang dapat menggambarkan kegembiraan...biarkan gambar yang menceritakan semuanya.....

Di pagi raya... tahun ni satu family pakai baju sama....tq izal n sofea yang sponsor baju raya pertama...hehehe














bermaaf-maafan...






adik-adik ku.....






emm....gitulah gelagat di pagi raya...ops...besok dah mula keje. Rindu plak rasanya nak jumpa murid2 aku yang nakal2 tu... selasa-jumaat ni aku kena g kursus kat regency port dickson. alahai...terpaksa tinggalkan kimi. nasib baik adik aku ct leh uruskan dia...