Wednesday, September 16, 2009

Cuti Khas...

Dalam tak sedar dah nak raya rupanya....emm..alhamdulillah persiapan raya hampir selesai. Yang masih tak selesai, puasa yang masih berbaki lagik ni.... Raya mana? actually aku n hubby duk satu negeri..negeri sembilan. So takde apa yang nak direbutkan..(ye ke....hehehe)Kg aku kat rembau...hubby plak kat nilai. Sejongka je.. so as usual penetapan dah dibuat oleh mohor besar..(aku lah tu). raya pertama umah mak aku @ ghombau.....yeye....jangan makan ati ek bang....

Emm...smalam, TPM dah ishtiharkan jumaat merupakan cuti khas bagi semua sekolah di malaysia.. so bermaksud...aku pun cuti laa....emm...lehlah kemas2 umah yang agak2 cam kapal nak karam tu ek...hehehehe...Cuti raya kali ni agak panjang....seminggu tu... tengah berpk2 ni..apa nak buat...

so, buat kawan2 yang terbaca blog ni, yang mengenali maupun tak mengenali...minta maaflah banyak2 kalau ada coretan yang mengguris (gamaknya....). Maaf zahir batin....

1 comment:

NikNor said...

tepek la gambar2 raya,..