Tuesday, September 29, 2009

Kursus lagik....

salam...

rasanya mood raya masih menebal lagik...alih-alih dah kena g kursus. apa bleh buat. tuntutan keje kan... so bermula hari ni (selasa) sehinggalah jumaat nanti aku akan berkursus di Regency Tanjung Tuan Beach Resort Port Dickson. Kursus apa? Kursus Orientasi Pengajaran Bagi Guru-Guru Baru Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Aduh...panjangnya nama kursus ek...hehehe...

so bermakna bermula hari ni aku terpaksalah meninggalkan kimi ngan adik aku kat umah. Tak taulah samaada ct dibuat pekasam oleh kimi atau sebaliknya. hehehe.. sian kimi... ct, jaga anak aku bebaik....


Kursus - @ regency

Bertolak tadi dengan bas yang disediakan oleh pihak jabatan dari Jabatan @ jalan duta kira2 kul 1.30. Sempat lagik singgah di R&R Seremban. N sampai ke Port Dickson dalam kul 3.30 petang. Oklah. Tapi disebabkan aku dah lama tak naik bas, tetiba kepala aku pening yang teramat. Mabuk bas....heheheh... After check in, terus melepak coz takde program sehingga 8.30 malam. best gak sekali sekala lepak ni. aku dapat duk pent house. 8 orang dalam satu apartment n ada 4 bilik...oklah tempatnya. nak2 sea view kan...sungguh cantik.....



dan....hari ni aku dapat satu berita gembira. Aku jumpa kawan masa kat uum.
yangbestnya dia ni kawan kepada kawan rapat aku masa kat uum yang dah terlost contat sekian lama. so, kira cam jejak kasihan la plak ek...aduh....rindunya ngan kengkawan masa kat uum dulu. so, aku dah jumpa balik kawan aku, Noni (mek kelate) dan emy (budak sengal..... yang bestnya dua2nya duk area KL je....best2.....nanti leh jumpa...

gambar2 masa kursus...


kumpulan katan hijau.....


gambar semasa LDP....semangat tu..nama kumpulan aku...katak hijau...


(makan time.....)

No comments: