Thursday, April 2, 2009

salam.. dah beberapa hari rasanya penat memanjang. banyak sangat xtvt kat sekolah. nama je sekolah sesi petang. tapi pagi dah kena ada kat sekolah... pagi ni kul 9.30 dah kena ada kat sekolah tuk buat balapan. 18/4 ni sukan tahunan sekolah aku. so memandangkan sek aku sek kecik n kekurangan guru, so suma terlibat ngan setiap benda... penat laa..... well ni lah dunia aku.. hehehehe..

ops..nak update skit pasal kimi. kelmarin dia main bola kat depan umah. tetiba terjatuh atas tar jalan tu then luka la kat lutut.. berdarah jugaklah.. menangis beriya2.. sampai tak g sekolahlah semalam atas alasan takleh jalan...padahal lukanya skit je... pandai tul buat alasan. hari ni aku paksa gak g sekolah. aku cakap kalau tak g sekolah takleh ikut rombongan sekolah (cikgu sek dia buat rombongan g zoo negara..). terus bangun n mandi.. hehehehe....cam2 la kimi ni..

oklah....just nak tunjuk gambar aku masa g aquaria KLCC... firt time g sana. oklah...cuma mahallah tiket nya,.... sekali leh la g.....



gaya kimi

kimi n abah...

hidupan laut....




1 comment:

NikNor said...

dah lama nye tk jupo kau linda,...