Tuesday, April 28, 2009

Aduh....banyaknya benda tak terupdate kat sini. Ops sapa kata jadik cikgu senang... cam2 event kat sekolah yg membuatkan aku jadik cam super woman plak...

hari ni aku kena datang awal ke sekolah ada LDP (latihan dalam perkhidmatan). ala2 in house training laa.... kul 9.00 dah kena ada kat sekolah. tapi aku sampai kul 9.30. Jalam jem. nak buat camne.....hehehehe.....besok pun ada gak satu sesi lagik. terpaksa la kuar awal skit dari umah gamaknya,...

update skit pasal anak aku kimi.... sabtu lepas dia jatuh katil. dahi jatuh dulu. apa lagik...biru laa...lebam. lepas kena tu, benjolnya cam bola ping pong. risau gak takut ada internal bleeding ke kan.. but after 48 hours nothing happen, so aku leh buat kesimpulan dia ok lah ek... but smalam tetiba aku nampak mata dia plak lebam. risau la kan..so aku bawak dia g klinik. Dr tu kata lebam di dahi turun ke mata. nanti2 ilang la tu.... dr bagi ubat surutkan bengkak n ubat tahan sakit. :) :)

lagik satu nak story, minggu lepas sekolah aku didatangi orang astro (crew hannah montana) coz salah sorang murid sekolah aku menang pertandingan rock bersama shila hannah montana. menang tu maksudnya terpilih tuk finale laa..... so, datang la shila (anak n.d lala tu) n pengacaranya farish (ronda 360). happening gak. dapatlah ngk konsert shila free secara live...

ni antara gambar yang sempat diambil..


gambar cikgu2....

dari kiri, ustazah, zila, yong n aku...

pengacaranya.....

shila tengah wat performance....

2 comments:

Big Mamma Bukhari said...

salam..

mesti bz gilerkan? blog pun baru berupdate.. x pe.. keje lagi penting.. blog sampingan ajekan?

so.. u apa kabar? t sht.. cuma pening2 kepala aje..

Dr Sofea J.Ann Tan said...

cian nyer kimi...
cmne la leh jatuh dari katil lak tu !!!