Monday, March 23, 2009

Hot...hot...hot...

Hot? bukan hot fm tau.... ni kisah smalam. biasalah, ahad mesti penuh ngan xtvt kan... so smalam as usual ada je xtvt yang dirancang oleh hubby.. pagi2 lagik (tak berapa nak pagi laa...) coz kimi pun bangun kul 10 kan... lepas siap2 terus kuar tuk carik makan... brunch la gamaknya... coz masa tu dah kul 12 pun. arah tuju?.....hubby ajak g ngk hot air belon kat putrajaya. so tempat makan paling senang adalah alamanda.... apa lagik...KFC...

abis makan terus g kat tempat diorang buat pesta belon panas tu.... (tak tau nama tempat tu.. tapi kat presint 2). aduh...panas giler2.... tak nampak plak belon panas nya... rupa2nya kul 5 nanti baru start... so, setelah puas merayap sekitar gerai2 yang ada n tak tahan ngan panas aku amik keputusan balik dulu sebelum datang balik kul 5 coz kimi sibuk sangat nak ngk belon panas tu camne gamak rupanya.. hehehehe...

sampai umah, sempat gak aku lepak2 jap then kul 4.40 terus bertolak kuar ke putrajaya balik. nasib baiklah umah aku dekat je ngan putrajaya tu... sampai je satu masalah plak...parking.... ramai giler... tapi aku still tak nampak belon panasnya.. yang pasti hari mmg masih panas... tungu punya tunggu punya tunggu.....kul 6 baru muncul belon2 panasnya...hehehe....biasalah janji melayu...(walaupun ramai omputih kat situ..). so puaslah hati kimi coz leh ngk belon panas tu. tapi agenda masih lom selesai. aishah (adik aku yg blaja kat uitm melaka) yang ada kat umah aku sejak malam jumaat nak balik melaka. so kena hantar dia ke stesen bas pudu. bas dia kul 8.30. so apa lagik seabis ngk belon panas terus bla hantar aishah.. nasib baik sempat....

ops....abis hantar aishah, perut lapar la plak. but kena amik ct plak kat KTM Serdang. Dia mmg duk ngan aku (keje kat UKM). Dia balik dari umah mak kat rembau. ish...ish..ish... so dah amik dia baru la g makan then terus balik ...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



baru sampai.... kimi ngan mak lang... picturing dulu...


tah apa yang kimi tunjuk aku pun tak tau....waiting for belon panas yang tak muncul-muncul...

yang ditunggu belon panas...tapi yang muncul benda ni...aku pun tak tau apanya...hehehe...tak gayat ke orang kat atas tu ek...taubat aku....


ops....alamak....nak letak gambar lagik takleh lah plak....apa hal tah... takpe..takpe... nak ngk gambar lagik banyak.. g kat http://sacinsa.fotopages.com

1 comment:

Big Mamma Bukhari said...

oo.. g tgk belon ye?? em.. tahu cuaca mmg panas.. t ingat g flora fair dulu.. memang panas!!... hehe.. terlepaslah t nak tgk belon.. mgu lepas kelik kelate.. huhu..
tq sudi singgah ke blog t ye!