Friday, March 20, 2009

cuti sekolah.......

salam....lamanya rasa aku tak menjengok dunia IT ni.. hehehe...ada prob ngan internet aku. but now dah ok n lehlah aku teruskan penjelajahan dunia IT ni.... banyaknya benda yang aku tak update. Apapun minggu ni aku rilex sakan. almaklumlah cuti sekolah... duk umah je. hubby demam teruk. so nak jalan pun tak leh.... aduh.....

cuti sekolah......rasanya masa aku kecik2 dulu sonoknya bila time cuti sekolah datang. mana idaknya leh main dari pagi sampai petang. makan, tido pun tak hingat.... nak2 plak ramai kengkawan kat kg... cam2 permainan muncul...dari galah panjang, police sentri, carik n lawan spider, main masak2, main kawin2 (hehehhe)... macam adoooooooo....bestnya ek.. tapi budak2 zaman skang ni, lain plak. anak aku kimi tu je contoh terdekat. Hari tu bila cuti sekolah dah mula dia sibuk tanya, mama kita nak g tido kat hotel mana?...aduh...ingat aku cop duit ke.. hehehe...pastu asyik main game PS je... tapi salah aku gak kot. Aku tak berapa nak bagi dia main kat luar. Yelah dibuatnya kena culik kang.....hehehehe.....

oklah.....nanti2 update lagik k.....

1 comment:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

HA..WELCOME BACK !!!!
cuti sek pun da nak abis da...cepat jer rase mase belalu skrang ni ...