Saturday, June 16, 2012

Hari Guru Peringkat Daerah PD...

salam...

ops...weekend datang lagik... as usual bz ngan pelbagai house chores yang memang diperuntukkan tuk buat masa weekend. coz hari2 biasa mmg tak sempat nak buat banyak benda... hehehe... alasannn.....

ditambah plak ngan perangai dak kecik tu yang agak2 pelik skang ni.. asal aku bangun je nangis...katanya....maa....duk maa...duk maa... ada ke patut dia suh aku dudk depan tv je... dia bangun main2 takpe...aduh... pening pale.. satu benda pun tak leh nak buat.. petang lak...ajak kuar dari umah.. nak main2.. kalah budak besar perangainya.. adik...adik....

smalam....ok..ni citer smalam... smalam aku sempat memeriahkan sambutan hari guru peringkat daerah PD.. actually tak suma guru pun kena g.. adalah senarai jemputan.. insan2 terpilih.. hahaha...terpilih la sangat.. hari jumaat patang lak tu.. aku pun pada asalnya tak delah tersenarai dalam insan terpilih tu.. tapi... ada kawan mintak tolong gantikan dier.. g jerlah... suka2... heheheh... event tu dibuat kat glory beach resort....tak jauh pun dari umah aku.. :) :) jom ngk gambar....

ni ahli kecoh meja ku...











ni plak makanan2 yang dihidangkan...







dalam majlis yang sama salah sorang kawan kat sekolah tu dapat anugerah guru inovasi...congrate k.salinah....





tapi....yamg paling best tentang event ni coz aku dapat jumpa kawan lama yang sama2 ngaja kat kolej UNITI dulu... kak rosmi....lama sungguh tak jumpa dia walaupun sama2 dalam daerah yang sama...heheh...




emm.....abis la citer sambutan hari guru daerah PD... skang ni tengah berusaha keras tuk key in mark dalam SPPBS...sistem yang sangat bengong coz susah nak masuk... hopefully dapat siapkan dalam tempoh terdekat ni...tak larat nak ngadap benda ni lagik dah....huhuhu

No comments: