Friday, December 16, 2011

salam....

still dalam mode cuti...hohoho...so bila cuti mesti ada agenda yg perlu dibuat kan.. hheheh... hari ni mood tuk ngk movie sampai.. lagipun skang ni kan fenomena 'ombak rindu' kat pawagam... asyik dok dengar org citer jer...so keputusan dibuat tuk g ngk filem tu.

tapi banyak gak cabarannya nak ngk filem ni....malam sebelumnya aku dah suh adik aku check show time...coz nak amik yg paling awal. yerlah sian plak kat bb aku yg dihantar kat pengasuh kalau amik lewat...so adik aku kata show yg paling awal kul 11 pagi kat gsc terminal 1.... disebabkan itu kul 10.30 aku dah terjengok kat depan kaunter..ops...pasal tutup...huhuhu...rupa2nya 1st show kat situ kul 12.10 tgh...laa...

nak tunngu kat situ cam lambat la plak..so aku kata kat adik aku jomlah g tgv jaya jusco coz kat situ show kul 11.45... sesampai kat jj, ops...pasal banyak sangat keter ni...sekali pandang banner besar...J Card Day la plak.. adus...mmg carik penyakit... mmg sakit pun...sakit hati coz dekat2 1 jam setengah aku mencarik parking... huhuhu...mmg cabaran,....hehehhe...tapi akhirnya dapat gak aku parking..setelah lenguh2 kaki... ditambah ngan kerisauan coz minyak keter dah nyala...

bila ngk movie tu... emm...seperti yg dikhabar2kan.. mmg sadis citernya. walaupun tak sepenuhnya seperti novel tapi still menyentuh jiwa.. novel tu aku baca masa sekolah rsanya...punyalah lama... nangis?...emm..taklah sangat...tapi bergenang gak air mata.. aku ni bab2 nangis masa ngk movie mmg susah skit... kalau org ngk citer hindustan sampai nangis2 aku still leh rilex lagik...heheh...nampak sangat kurang perasaan...ops....cukuplah tuk hari ni...actually ngantuks sensangat dah ni...baru abis menaip dokumen tuk buku pengurusan kurikulum sekolah.... i need rest....zzzzz...

No comments: