Wednesday, December 7, 2011

salam....

Diam tak diam dah pertengahan cuti dah.... cuti kali ni still tak g mana2 lagik.. emm.. sian kimi.. dia dok sibuk tanya hotel mana nak tido cuti kali ni. alahai anak mama... nanti la mama pk ee...mana nak g ni...silap2 hotel kat PD je...aci tak?..heheh.....

aduhai...penat gak jadi full house wife ni. keje umah mmg tak penah abis.. ada je... lepas satu..satu... tu nasib baik baby aku hantar gak umah pengasuh.. kalau idak tak taulah camni agaknya.. kalau diberi pilihan duk umah n bekerja...for sure bekerja aku pilih...

baru je dapat tau subjek yg bakal aku ajar tuk tahun depan... english for year 2 (2 kelas)..kelas ujung plak tu...cabaran...cabaran... n KH for year 5 (1 kelas),year 6 (2 kelas)..emm...kh plak dah setahun tinggal tak ngaja ni.. nampaknya kena buat preparation awal ni... bukan tuk KH je...but english year 2 pun.. walaupun tahun ni aku ngaja year tu but tu under KBSR...tahun depan (2012) dah tukar KSSR...banyak benda baru nak kena xplore...hopefully tak jadik masalah yg berat buat aku...insyaallah...

actually takde benda spesific nak citer dalam n3 kali ni.. buhsan pun iyer gak rasanya... tak tau napa aku bosan... ops...better aku stop sebelum aku merepek tah apa2.... oklah...n3 kali ni nak selitkan gambar perjumpaan aku n 2 org kawan aku semasa blaja kat uum dulu.. ni antara kawan2 suka duka aku masa kat uum... kawan yg bulih dikatakan tido sebantal, makan sepinggan...huhuhu...bila ingat2 balik rasa cam nak balik semula ke zaman tu.....zaman muda mudi...heheh///


gambar beramai2....







ni plak gelagat anak2...









No comments: