Wednesday, November 16, 2011

salam.....

tulun.....letihnya....hehhe...last week b4 sek tutup ni cam2 benda nak kena settle...makin banyak yg dah settle...makin banyaklak rasanya benda yg masih perlu disettlekan...camne ni... apapun aku selalu kata kat diri sendiri.. insyallah sumanya akan disettlekan tepat pada masanya...

minggu ni memang pack bg aku...bermula selasa hinggalah ke hari ni...dan besok..dan lusa....hehehe... isnin napa tak bz ek...ops...isnin hari tu cuti coz ahad ada majlis graduasi + penyampaian hadiah....meh nak share skit2 peristiwa dari ahad ke hari ni..

ok...ahad sekolah aku julung2 kalinya buat majlis penyampaian hadiah di luar kawasan sek...kiranya tahun ni buat ala2 grand la skit... majlis buat kat dewan ILMI, PD. aku?..bertugas selaku ajk hadiah..dan selaku parent yg anaknya dapat hadiah..hehhe..congrate buat kimi coz dapat no 3...buat lagik yg lebih baik tuk tahun2 akan datang....











abis citer ahad.....isnin apa lagik...cuti.....:) :)

selasa bz ngan agihan duit RM100 yg kerajaan bagi kepad semua murid tu. so as guru kelas kenalah menolong mengedarkan duit tresebut kepada parent.... alhamdulillah semua parent hadir...kalaulah mesyuarat PIBG ataupun hari terbuka sekolah parent leh hadir beramai2 camni alangkah bagusnya...tapi malangnya....hehheh....

rabu....ops..hari ni la ek...ada jamuan kelas. tahun 2 je...tapi aku guru kelas salah satu tahun 2. so maknanya aku pun terlibat sama dalam ini cerita laa...pengagihan kelas baru n buku teks pun buat hari ni jugak...aduhai...seksa mak...hehhe...tapi apapun tetap senyum...











so esok n lusa masih banyak keje2 menanti sebelum tutup sekolah for this year... hopefully aku tak stress coz kang tak pasal2 migrain datang....hehehe....

No comments: