Tuesday, June 15, 2010

salam....

ops...tempoh hibernasi aku kat kg nampaknya dah tamat....maknanya, aku dah balik ke teratak ku ...@ sri kembangan...hehhee...tapi cuti masih ada seminggu lagik....:) :) apa nak buat ek....

hari ni sebenarnya sempat aku ke sekolah....ada keje yg perlu dibereskan..actually dok buat mural..yang dah berzaman tak buat tu.... memandangkan tangan aku ni memangla tak berseni langsung, so aku pun sempat menculik husband ku sendri tuk mensumbangkan mural... hasilnya?....not bad laa.....tq abang....hehehhe...

besok pun rasanya aku nak g sekolah jap....nak update skit file... masa sekolah memang tak sempat nak buat pape...:) :) cam rajin la plak ek... lagikpun ada je kawan2 yg datang sekolah buat keje masing2, so lehlah menjoinkan diri.... zila n reihan, tunggu....

emm...meh nak story skit, ahad lepas sempat bawak kimi g jalan2 kat melaka... dia sibuk nak nak river cruise tu...alahai anak mama ni.... so, dalam kepanasan sempat gak aku bawak dia naik bot tu...oklah...rega pun murah...10 hinggit je tuk lebih kurang sejam perjalanan....:) :) meh layan gambar k....











pas naik bot terus ke banda hilir...but cuaca panas sangat...lagikpun dah biasa sangat kat area situ.. so amik kesempatan window shopping dalam dataran pahlawan mall. then, tetiba ternampak cam ada event plak kat mahkota parade...so terus lajak ke situ...rupa2nya betul ada event...












pastu...kimi sempat masuk promo sinar bersama anakku....hehhee..





No comments: