Wednesday, June 9, 2010

salam....

ops...dah hampir seminggu rupanya cuti sekolah. ni bermakna dah hampir seminggu jugaklah aku berehat kat umah....huhuhu...cuti yang tidak efektif.... emm... actually skang ni aku ada kat umah mak aku @ sg layang.... dak kimi sibuk suh balik kg..padahal leh kata tiap2 minggu duk bawak dia balik kg....yaperdaaa.....layan kan aje laa... so dari isnin hari tu sampai sabtu ni maybe aku beristireha kat kg je laa... best gak...sejuk je...malam siap leh selubung ngan selimut lagik masa tido tanpa aircond...mana nak dapat kat umah aku...huhuhu...

sebenarnya isnin lepas ada tragedi kat umah aku....maksudnya sebelum aku balik kg laa.. ada kes kecurian...kecurian motor.... motor rxz hubby aku kena curik... punya la frust member coz takleh nak merempit lagik... motor tu dalam kawasan /pagar umah...umah aku end lot... so, penyangak tu leh kerat pagar dawai kat tepi tu...then amik motor husband aku... yang bestnya, motor adik aku yang ada kat sebelah motor husband aku taklak diamiknya.....memang sah2 dia nak amik motor rxz husband aku je... huhuhu...sian mr hubby....temenung gaklah coz motor ilang.... apa leh buat...bukan rezeki... tapi...... aku tetap doakan org yang curik motor husband aku tu kena lenyek dek lorry....huhuhuhu...

emm...kita tutup dulu citer tu....emm...ahad lepas aku n kimi sempat join satu xtvt tempat keje my hubby...walk the world.....emm...apatah..tapi matlamatnya lebih kurang donation tuk org2 susah laa...so, diaorang buat xtvt tu kat taman tasik permaisuri cheras....oklah...yang syok of coz la kimi...coz siap ada telematch for kids.....meh layan gambar...



















No comments: