Wednesday, March 3, 2010

salam...

hari ni bermula ngan mood tak berapa nak baik...pasal?...emm..rasa cam nak demam laa.. tekak sakit... so, hari ni tak masak sebelum g keje...:) :) maksudnya ni penyakit M dah datang.... tapi as usual bila dah sampai sekolah, suma penyakit ilang... mana taknya, bebudak kat sekolah tu pun dah cukup tuk buat suma penyakit sembuh...hehhe.. ye ke?... ke bertambah2 lagik... apo2 la...

emm..hari ni nak citer n tempek skit2 gambar masa g jom heboh ahad lepas.... jom heboh @ bukit jalil... aku sebenarnya sungguh2 malas nak g.. bukannya apa, mesti sesak + panas giler kan... yelah...cuaca kan panas sensangat skang. tapi nak dijadikkan citer, anak aku kimi tu nampak iklan kat tv3....aduh...bukan sekali dua...berkali2 plak tu.. sampai kimi sendri mintak nak g.. sekali mintak aku bagi alasan...dua kali mintak aku kata besok....tiga kali mintak aku kata malam....last2 dia fedup n nangis...heheh... ops.. bila nangis tau2 je la...of coz dapat kan... senjata paling tajam tuk dia.... n finally....dapatla kimi g...











tak lama pun kat sini coz panas sangat...lepas ngk2 apa yang patut, terus balik.... buat syarat je la kiranya....:) :)

1 comment:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

salam..
akak leh tlg upload gambar balqis mase kenduri ehh.. xsempat ambik gambar dia..
thanx ...