Monday, March 15, 2010

klinik...ooo....klinik...

salam...

emm....hari ni still duk umah. house chores.... tapi pagi tadi sempat g klinik. actually kalau aku g klinik takde benda lain la kan....of coz pasal kaki aku ni... dari sehari ke sehari nak g tapi tak berkesempatan nak g...sebenarnya kalau leh nak mintak refer letter tuk g detail check up kat pakar...but.... emm..meh nak citer skit...

pepagi tadi aku sempat ke poliklinik sri kembangan...(betul ke namanya ek...) so, daftar seperti biasa. dapat no 1111 dan masa tu no tuk pendaftaran 1080. ops...ramai lagikla plak...sempat aku g breakfast dulu...abis breakfast, no baru 1087.....aduh...punyalah lama aku minum, no baru beganjak skit je.... tunggu punya tunggu... dekat2 sejam setengah pastu baru selesai pendaftaran. kaunter tu panggil tuk pulangkan ic...then dia leh tanya, ada bawak GL...ops...masa awal2 pendaftaran dulu dah bawak GL...takkan setiap kali datang nak bawak GL... malas aku nak layan terus bayar RM1.... tunggu lagik.....betul2 menguji kesabaran... tuk jumpa doktor plak amik masa lebih kurang sejam lebih gak... masuk jumpa doktor, sekali doktor tu bukan local.... orang arab rasanya...cakap melayu tah paham tah tidak...aku anggap paham laa..coz mula2 dia tanya ayat standard...'sakit apa?',....ku pun terangkan... bila aku nampak dia susah nak xplain dalam BM, aku pun ckp omputih. baru la laju dia membalas n menerangkan...tapi...kata dia..takde solution pun tuk kaki aku ni...dia kata just onn pain killer je... takpun sapu cream.. aku mintak dia refer aku kat pkar... dia kata..no need..no need... kaki aku tu sure takkan elok punya...katanya plak.... aduh.....whatever....malas nak pk... aku terus kuar...:) :) moral of the story.....rasa cam membazir je plak g klinik... masa keseluruhan yang diambil lebih kurang 3 jam (tak termasuk perjalanan) .... kalau g klinik adik aku dah settle rasanya...hehehhe...

hari ni nak tunjuk skit gambar2 masa aku ke majlis kahwin seorang kawan kat sekolah aku... hari sabtu lepas...layan je lah gambar ni ek...

sampai2 makan dulu.....









flower girls.....budak2 sekolah gak ni....:) :)





pengantin nyaa.....tak sempat amik gambar pengantin kat pelamin coz kimi sibuk nak balik....





bergambar sebelum balik.....



tuk pasangan pengantin.....yong n zahir....selamat pengantin baru, semoga kekal n bahagia hingga akhir hayat...amin....

No comments: