Wednesday, January 28, 2009

Rasa cam nak demam....

hari ni agak bz skit walaupun still cuti.... kimi hari ni dah mula sekolah. so as usual aku hantar kimi ke sekolah but hari ni mr nuar n ct (adik aku) ikut sekali coz nak g amik motor ct yg baru di pos dari arau ke kajang.....

ops....sebelum g amik motor ct kat KTM Kajang, aku ke Putrajaya dulu. Saja nak send by hand surat penerimaan jawatan. hehehe...dah sebulan keje baru hantar. Balik dari putrajaya tu ke KTM Kajang. nasib baik Mr nuar ada.... kalau harap aku laa...alamatnya sesat barat laa..... balik dari settlekan suma tu dah 11.30... cepatnya masa berlalu. terus amik kimi....

balik terus masak makan tgh plak... tak terpk aku kalau aku ni full time house wife... keje kat umah mmg tak penah abis... penat ek... tapi apa bleh buat.... so, menu tgh hari ni....


ikan siakap sweet sour...masa goreng, ikan melekat kat kuali..buruk lak rupanya...

ayam goreng...

tumis air bayam...

alhamdulillah.... lepas masak lehlah rehat2 jap... but mmg betullah.. masa cepat sungguh berlalu. tau2 dah petang... minum petang plak.. so menu tuk petang ni...


bubur pulut hitam....

emm... hari ni mmg rasa penat sangat rasanya... petangnya plak sempat bawak kimi main kat playground kat taman n kena ujan la plak... so sudahnya skang ni aku betul2 rasa cam nak demam... bersin berkali2, kepala mula pening... aduh.... hope tak melarat laa....


No comments: