Friday, January 30, 2009

kimi...kimi...

Been bz ngan keje2 umah... terasa panjangnya cuti.. hehehe...

masa amik kimi g sekolah tadi, kimi cakap ngan aku... 'mama, hari ni kimi kena marah ngan cikgu'. ops...anak aku dah pandai ngadu... aku pun tanya napa cikgu marah dia... dia cakap ' cikgu tak marah sangat pun...cikgu marah sikit2 je. sebab kimi lupa baca buku yg cikgu suruh baca kat umah, tapi kimi cakap camni ngan cikgu... cikgu kimi mintak maaf, kimi lupa...besok2 kimi tak lupa.' hehehe nak gelak pun ada aku dgr dia citer. so moralnya cikgunya tak jadik marah coz kimi ngan sopannya mintak maaf.. hehehe...berhemah gak anak aku ni...

petang....g settle bil (nak bil apa? suma ada...hehhee). Korang nak tau satu benda menarik tak? aku tak tau nak settle bil kat mana memandangkan aku baru pindah ke sini (tmn lestrai putra, area JJ taman equin). so, korang nak tau mana aku g?....aku g nilai.. hahahaha..tu je tmpt yg aku mmg familiar...so, settle suma perkara....

baliknya sempat singgah ke nilai 1. Kononnya saja nak window shopping, tetiba terbeli selai baju kurung... murah je... hehehhe...ya ampun.... mr nuar tak tau ni... kot dia tau mesti membebelnya.. dia kata baju kurung dalam almari tu dah macam butik... hehhee.. well pompuan n baju mana leh dipisahkan.... betul tak?... shopping ni bagai terapi bagi pompuan... hanya pompuan je tau apa maknanya shopping di kala hati tengah susah atau masa keje tengah melambak... nikmatnya....


saja je kimi nak interframe...ngan baju sekolah...

2 comments:

Anonymous said...

>> comel senyuman tu...:D

Big Mamma Bukhari said...

hi linda.. t datang singgah nie.. u apa kabar? t sht alhamdulillah.. abang kimi rajin2 pegi sekolah tau!