Wednesday, July 4, 2012

Teringat...

salam...

pagi ni masa otw ke skul..kat highway seremban -PD, aku terserempak ngan satu accident. rasanya cam baru je berlaku... aduhai.... siannya. ada sorang lelaki dah terbaring kat tengah jalan dalam keadaan tak berapa sesuai tuk dilihat. motor dia plak dah ada kat tengah divider h/way tu.... tak taulah apa nasib lelaki tu agaknya. tapi ngk cam dah tak bergerak. tapi...tak nampak plak dia accident ngan apa.. agaknya cam terbabas sendri rasanya. entahlah ek.. tapi, tempat accident tu sama ngan tempat aku accident 6 tahun lepas.....

tak taulah tapi ramai yg kata tempat tu keras.... (mmglah keras ek..jalan kan guna batu)... hehehhe.. entahlah ek.. tak taulah betul atau kebetulan tapi mmg slalu ada accident kat situ. teringat aku masa aku accident dulu... 1 tahun setengah mc... sebulan kat wad. terpaksa pakai diapers, wheelchair, bertongkat... tapi alhamdulilah skang dah recover. nak kata fully recover tu taklah sangat... still have bar kat pelvis n screw kat tulang blakang.. cuma dah laju dah jalan...hehhee... kadang2 tu terasa lah jugak. tapi yg bestnya ramai tak perasan yg kaki aku ni sebenarnya dah jadik pendek sebelah (according to doctor). jalan pun dah chantek skit dari lepas accident masa mula2 dapat jalan dulu.. alhamduillah... kalau diingat2kan balik... huhuu... tak taulah camne ada kekuatan tuk recover tu.. dan kalau bleh...taknak lalui suma tu lagik... so... peringatan tuk suma.. don't sleep n drive... hehhhe...

No comments: