Sunday, March 18, 2012

Di suatu petang.....

Salam....

Dalam tak sedar....(ke atau buat2 tak sedar) dah abis dah cuti pertengahan semester 1. emm... rasanya cuti nilah cuti yg paling tak effektif coz tak banyak benda yg buleh dilakukan.... ops... apa ni linda... need perubahan ni...

actually cuti kali ni tak g kemana2 pun melainkan balik kg n semalam (ahad) sempat gak g ngk hot air balloon kat putrajaya... oklah...mmg xtvt tahunan pun tu.. tah apa lah yg bestnya ngk balloon tu... en.husband yg suka na g.. sebenarnya tau..dia nak buat xtvt 'menembak' kat sana tu.... aku pun suka je ngk2 org ramai tu.. cuma bila bwk bb ni jadik serabut skit coz nak kena handle lebih skit.... tapi buleh jer.. layanzzz... gambar kat sana nanti aku tepek kat enxt entry k...

pagi2 tadi terperanjat pun ada... kawan baik...masa sekolah2 dulu dan satu kg msg... ' zah ko sihat ke?...' ops.. aku pun tak lengah terus jawab/.... sihat but why ek?...heheh. rupa2nya dia mimpikan aku mlm tadi dan dalam mimpi dia tu aku sakit... but bukan sakit biasa... sakit terkena buatan sihir org... wwoooooo... ngeri wooo... hope suma tu mainan tido je lah ek anod... rasanya mimpi tu datang supaya ko ingat kat aku... betul tak?...hehehhe...

oklah...sabtu lepas, aku sempat menerima kunjungan kawan lama masa study kat uum dulu.. kebetulan dia g jalan2 kat PD n singgah kat umah aku... tq coz sudi menjengok taratak buruk aku ni... kepada mis n husband n anak2..jangan serik datang lagik k...



No comments: