Tuesday, January 24, 2012

salam...

rasanya masih lom terlambat tuk ucapkan slamat tahun baru cina....gong xi fa cai tuk adik ipar aku sofea tan n seluruh kaum cina yg menymbutnya... aku ni walaupun tak menyambut tahun abru cina tapi terkena gak tempias2nya... mana idaknya, sekolah aku cuti sampai seminggu tu....hehhehe...best ek... tapi kena ganti laa...

weekend lepas sempat balik kg aku @ ghombau. jiran sebelah umah buat kenduri kawen anak dier... selain tu ingatkan nak menengok anak buah baru.. tapi tak kuar lagik.. dari khamis kalau tak silap adik aku yg no 3 tu masuk ward.. ingatkan dah nak bersalin. mmg dah sampai due. tapi nampaknya tak sampai masanya lagik.. still need to wait... takpelah...hopefully sumanya akan slamat..

hari ni baru dapat ngadap PC sebetul2nya... sebenarnya ada benda nak kena settle sebelum sekolah bukak balik..banyak minit mesyuarat yg pending.. tahun ni je 3 jawatan s/u yg aku pgg... huhuu// tapi bila bukak je PC cobaan sungguh kuat...emm..takpelah.. kita g lawat laman sosial dulu... :) :)

petang tadi masa tgh rehat2..tetiba anak aku yg g main umah jiran masuk ke umah n ckp jiran aku ajak g mandi kolam @ bayu beach resort.. kimi ni bab2 mandi kolam mmg cepat je... so kena lah bawak... meh ngk gambar2 yg sempat di ambil kat sana...











ni plak gambar jiran aku tu...linda gak namanya...:)



No comments: