Wednesday, May 20, 2009

kursus..kursus...kursus...

salam....

Selama seminggu, minggu ni aku akan berada di Institut perguruan Teknik , Cheras... Ada kursus la gamaknya. Kursus Kimpalan Logam Nipis... tahlah. Aku sendiri tak tau sama ada ianya relevan ngan aku atau tak. yelah, nak kata ada dalam silibus jauh sekali.... nak kata aku akan guna suma tu..ops....baik aku suh Mr. nuar aku je.. hehehhe,,, but ada la skit ilmu ek... so, ni dah 3 hari aku memerap kat bengkel kimpalan.. still ada 2 hari lagik...

day 1

hari pertama....mula ngan ice breaking. coz kitaorang datang dari pelbagai sekolah sekitar KL n putrajaya. ada 16 orang cikgu cikgi sumanya.... dah kenal2, kitaorg dibawa round bengkel kimpalan n dikenalkan ngan pelbagai mesin2 yg besar... takut gak ngknya. pastu, kitaorang diajar cara kimpalan. aduh..bab ni yg aku lemah skit. mana taknya nak main ngan api2 ni, takut aku....tapi try la jugak... ni kat bawah ada skit2 gambar yg aku amik, gambar aku takde coz buruk sangat keadaan aku masa ni... hehehhe


No comments: